Hankook i Porsche rozszerza wyposażenie o opony Hankook w nowych modelach

Neu-Isenburg/Niemcy, 07. Październik 2019 r. - Producent opon klasy premium, firma Hankook, od czerwca wyposaża Porsche Cayenne w swoje flagowe opony UHP, czyli Ventus S1 evo 3 SUV. Te ultra wydajne opony zostały dopasowane do nowego modelu SUV-a producenta samochodów sportowych ze Stuttgartu, w pełni spełniając wysokie wymagania stawiane temu segmentowi.

„Porsche to wyjątkowo mocne samochody sportowe o jednocześnie wysokiej wartości użytkowej, co jednak sprawia, że dopasowanie do nich odpowiednich opon nie jest rzeczą prostą” - powiedział Han-Jun Kim, prezes Hankook Tire Europe. „Jesteśmy więc bardzo zadowoleni z możliwości dostarczania opon na pierwsze wyposażenie tego auta, gdyż w sposób imponujący demonstruje ono możliwości naszych produktów”.

Nowa opona o ultra wysokich osiągach, oparta na technologii przetestowanej przez DTM, zapewnia wysoką precyzję kierowania i bardziej sportowe prowadzenie. Opony mieszane: z przodu w rozmiarach 285/40 ZR 21 (109Y) XL i 315/35 ZR 21 (111Y) XL z tyłu przygotowano specjalnie z myślą o sportowych SUV-ach, by zapewnić im szczególne parametry jezdne.

„Ze względu na obciążenie pojazdu, w połączeniu z jego sportowymi właściwościami jezdnymi, niskim oporem toczenia i wysoką ładownością, stworzenie opon do Porsche Cayenne było bardzo trudne” - wyjaśnia Dipl.-Ing. Klaus Krause, kierownik Europejskiego Centrum Badań i Rozwoju w firmie Hankook. „Nowe opony Ventus S1 evo 3 SUV bardzo dobrze spełniają te wymagania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni”.

Nowy bieżnik Hankooka, prócz sportowej jazdy, oferuje również szereg nowych funkcji, które optymalizują właściwości środowiskowe (opór toczenia i trwałość). Ventus S1 evo 3 SUV korzysta w mieszance gumowej bieżnika z innowacyjnych materiałów nowej generacji opartych o naturalne żywice wysokiej wydajności. Zwiększa to nie tylko przyczepność w szczytowej fazie mocy generowanej przez pojazd, ale również utrzymuje przyczepność nawet w znacznie szerszym zakresie temperatur, co oznacza bardzo szeroki zakres graniczny. Prócz tego specjalne materiały nylonowe zastosowane w tzw. procesie „bead-packing” w ściance bocznej przekładają się na bardzo wysoką stabilność jazdy nawet przy obciążeniu, a hybrydowy materiał aramidowy CapPly zaaplikowany na stalowych kordach opasania w połączeniu z dwuwarstwową konstrukcją szkieletową ze sztucznego jedwabiu dodatkowo zapewnia wysoką wytrzymałość i trwałość.

Źródło - Hankooktire-Mediacenter.com

Zapisz się do naszego newslettera

Odpowiedz: {{replyComment.author}}
wszystkie pola są obowiązkowe
Komentarz został przesłany pomyślnie

Powrót do góry