Sposób płatności

Zamawiając w Tirendo.pl możesz wybrać jedną z poniższych form płatności:

1. Karta Kredytowa

Zapłać wygodnie i bezpiecznie używając karty kredytowej Visa, Mastercard, Maestro lub American Express.
Po podjęciu decyzji o zakupie i przesłaniu do nas zamówienia, następuje przekierowanie na stronę centrum autoryzacji. Należy podać swoje dane oraz dane karty płatniczej (kod CVC lub CVV). Następnie centrum przekazuje nam potwierdzenie autoryzacji i zamówienie może zostać zrealizowane. Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie wysyłki towaru. Firma Tirendo zabezpiecza dane dotyczące płatności z wykorzystaniem szyfrowania SSL, zapewnia to najwyższe standardy bezpieczeństwa. Wszystkie dane osobowe są kodowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
W przypadku reklamacji kwota zostanie zwrócona na konto karty kredytowej, z którego uprzednio została pobrana.

2. PayPal

Zapłać bezpiecznie i wygodnie korzystając z serwisu PayPal.

Aby potwierdzić platność, należy zalogować się w systemie PayPal. Płacąc przez PayPal, Klient nie ponosi żadnych kosztów, niezbędne jest jednak posiadanie własnego konta w tym systemie. Jako nowy Klient PayPal możesz zalogować się jako gość lub też po prostu zalożyć konto w PayPal.

W przypadku reklamacji kwota zostanie zwrócona na konto PayPal, z którego uprzednio zostala pobrana.

3. Przedpłata

Tradycyjny przelew bankowy.

4. Za pobraniem

Płatne przy odbiorze przesyłki, bezpośrednio u kuriera. Wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty.

5. Natychmiastowa płatność bankowa

Dostawa

Dla Twojej wygody wysyłamy towar w dowolnie wybrane przez Ciebie miejsce, znajdujące się w naszym obszarze dostawy. W przypadku sklepu tirendo.pl obejmuje on wyłącznie terytorium Polski.

A. Dostawa

1. Jaki jest koszt przesyłki?

W Tirendo przesyłka towaru jest gratis! Nasza firma całkowicie pokrywa jej koszty, a klient płaci tylko za zakupiony produkt.

W przypadku dostawy na wyspę naliczamy opłatę w wysokości 8,50 EUR (XX PLN) za oponę. Bezpłatna dostawa dotyczy wyłącznie opon samochodowych. W przypadku felg, kół kompletnych oraz innych artykułów doliczane są koszty dostawy.

2. Jakie firmy kurierskie zajmują się dostawą towaru?

Naszym głównym partnerem logistycznym jest DPD. Niektóre przesyłki są również dostarczane przez GLS. Obie firmy kurierskie specjalizują się w dostawie opon i zapewniają pełen profesjonalizm wysyłki.

3. Pod jaki adres zostaną dostarczone zamówione opony?

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Proponujemy trzy miejsca dostawy do wyboru:

  1. Dostawa pod adres korespondencyjny (do domu)
  2. Dostawa do jednego z naszych partnerskich serwisów montażowych
4. W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

Termin realizacji zamówienia wynosi 4 do 7 dni roboczych na terenie Polski. W przypadku wysyłki towaru z zagranicy, czas realizacji może się wydłużyć i jest uzależniony od firmy kurierskiej dostarczającej towar.

5. Czy mogę odebrać towar osobiście w siedzibie Tirendo?

Nie, niestety nie jest to możliwe. Zamawiając w Tirendo masz możliwość wyboru jednego z dwóch proponowanych miejsc dostawy.

6. Co się dzieje, jeżeli kurier nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem?

Kurier będzie próbował dostarczyć zamówiony towar trzykrotnie. W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier zostawia awizo. Używając danych znajdujących się na awizo możesz skontaktować się z firmą kurierską i ustalić nowy termin dostawy towaru.

B. Fitting

1. Gdzie znajdę odpowiedni warsztat?
W celu otrzymania informacji dotyczących gwarancji prosimy zapoznać się z ogólnymi warunkami handlowymi.
2. Ile kosztuje montaż? 

Koszty montażu zależą od cennika poszczególnych warsztatów. W ramach zamówienia wyświetlana jest Ci cena. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli wybrany serwis w międzyczasie dokona zmiany w cenniku. Z uwagi na to, iż ceny ustalane są przez warsztaty, nie możemy zagwarantować, że w momencie zamówienia oferta cenowa nie ulegnie zmianom.

Serwis posprzedażowy

A. Anulowanie zamówienia

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od momentu odbioru towaru przez Ciebie lub osobę przez Ciebie uprawnioną (z wyjątkiem pracownika firmy transportowej). Jeśli dostawa odbywa się w kilku częściach, wówczas termin odstąpienia od umowy liczy się z chwilą odebrania ostatniej przesyłki. Jeśli umowa dostawy przewiduje kilka przesyłek częściowych lub ładunków, wówczas termin odstąpienia od umowy liczy się od dnia, w którym została dostarczona ostatnia przesyłka częściowa lub ładunek. Jeżeli podczas zamówienia nastąpiła pomyłka, możemy je po prostu anulować. Proszę pamiętać, że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko w przypadku, gdy towar jeszcze nie opuścił magazynu.W przypadku anulowania zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Infolinia: (22) - 10 10 990 E-Mail: info@tirendo.pl

B. Reklamacja

Najważniejszym punktem dla producentów marek proponowanych w naszym sklepie jest jakość wyprodukowanych opon. Jest jednak możliwe, że w zakupionym produkcie wystąpią usterki. Wszystkie produkty oferowane przez Tirendo objęte są gwarancją producenta.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to możliwe. W razie potrzeby pokryjemy koszty zwrotu i/lub dostarczymy nowy towar bezpłatnie.

Infolinia: +48 (0) 22 39 70 976
E-Mail: info@tirendo.pl

C. Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)

Dokonując zakupu w sklepie Tirendo masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni, bez konieczności podawania przyczyn odstąpienia. Termin odstąpienia w przypadku zakupu towarów wynosi czternaście dni, licząc od dnia, w którym konsument lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie towarów. W przypadku oddzielnej dostawy kilku towarów zamówionych w ramach jednego zamówienia bieg terminu rozpoczyna się w dniu, w którym konsument wszedł w posiadanie ostatniego towaru. W przypadku umowy o dostawę towaru w kilku przesyłkach lub sztukach termin odstąpienia biegnie od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie ostatniej przesyłki częściowej lub ostatniej sztuki towaru. W ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy włącznie powinien nastąpić zwrot towaru.
Dodatkowe informacje znajdziesz w naszych ogólnych warunkach handlowych.

W celu wykonania prawa do odstąpienia konieczne jest powiadomienie nas (Tirendo GmbH, Pappelallee 78/79 10437 Berlin, tel.: (22) 10 10 990 / e-mail: info@tirendo.pl / fax: (22) 24 28 528) w formie wyraźnego oświadczenia (np. w formie listu przesłanego pocztą, faksu lub e-maila) o decyzji odstąpienia od niniejszej umowy. W tym celu można skorzystać z załączonego formularza odstąpienia, przy czym formularz nie jest obligatoryjny.

D. Gwarancja

Informacje dotyczące kwestii gwarancji znajdują się w ogólnych warunkach handlowych.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Infolinia: +48 (0) 22 39 70 976
E-Mail: info@tirendo.pl

Powrót do góry